Tack - en nykter bakfylla x|

Vaknade efter ett par timmar i natt å var supertörstig, vinglade ut till köket å hällde i mej massa vatten medan jag tänkte nått i stil med Shit, fan ja känner mej full..?
Vaknade sen till liv i morse vid halv tio, klev ur sängen medan världen snurrade. Jag hade lättare hjärtklappning, pulsande huvud och allmänt darrhänt och tappade saker hela förmiddagen.

Vaknade alltså helt jävla bakis efter en kväll på skytte-C. Har hänt förr men då har jag ialla falla fått äran å supa lite. Inte efter en kväll i nyktert tillstånd.

Dagen har innehållit en vända till skytte-c med Sara för att hämta våra grillar, några turer till kårallen och en storstädning på VTI. Sen däckade jag på soffan i en timme å nu är det dags att hoppa i hängslena igen å faktiskt få kröka lite.

tjoho :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0