Studiedag?

Idag är det sudiedag på Berzan. Man skulle kunna tro att varje dag i skolan är studiedag, men tydligen behöver man vara lite ledig för det :) Hur som så tar jag det på största allvar och sitter nu på universitetet för att studera. Men eftersom jag inte har så värst mycket att studera på min utbildning finns det tid för annat istället, som att skicka massa viktiga mail, skriva min verksamhetsberättelsen för styret till sektionsmötet, dricka kaffe, fixa jobbbyten och dricka lite mer kaffe, samt titta på folk. Titta på folk som inte är 150 cm långa och som får gå på systemet. Och som antagligen inte sitter med fötterna på bänken på föreläsningarna.

Lunch med mia och en shoppingtur på stan står på studieschemat för resten av dagen, och bio ikväll.
Nu kom Mia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0