LP - L som i ...?

Dagens två kommenatarer som får symbolisera lärarprogrammet och mina första 15 hp på filfak

Kommentar 1:

Vår lärare som antagligen inte visste vad han sa när han kommenterade att vi var nöjda med vårt PBL-fall:
 - men vad bra, då har vi iaf gjort nått vettigt på den här kursen.

Kommentar 2:
Min kursare som jobbar 90 % på sin resturang.
 - Seminarierna är ändå ganska avslappnande. Jag ser det lite mer som en hobby.


Well, jag är klar med min hemtenta nu iaf, så hela morrodagen kan ägnas åt vår fadderifest Plankan :D Ska bli himla skoj, hoppas folk e festsugna efter tenta-p.



Kommentarer
Postat av: Kristian

filfak... dra inte alla program över en kant...

Bara för att lärarprogrammet är slappt är inte alla andra det ;) Jag har t.ex. djuptenta på 700 sidor, två arbeten och en brief tills nästa vecka... ;)

2009-10-22 @ 23:08:01
Postat av: Sara

Daller, åh vad fint det skakar... hihi=)

2009-10-23 @ 07:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0