Kanelbullens dag

Idag har jag

  • Fixat Oscars 25-årspresent
  • Matat min magsårsmage med en kanelbulle på Espressohouse
  • Köpt ett par aaaaaalldeles för höga skor (har lite ångest men dom är väldigt snygga)
  • Städat och möblerat om lite grann i sovrummet

Nu ska jag

  • Gå till hemköp och handla
  • Äta nått mer än en kanelbulle
  • Slappa framför TV:n med en kopp te
  • Ladda inför min andra vecka på Berzan (WooHooo :D )

En annan dag ska jag

  • Börja på min examinationsuppgift aka hemtenta


  







SötFanny :D



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan=) Ja du kanske vi skulle ses nån dag och styra upp vår hemtenta? Bolla lite=) Nice är det i alla fall med praktik...=) Ses i spåret om en stund kramis

2009-10-05 @ 17:27:51
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0