Helt plötsligt var det torsdag!

Två hektiska dagar senare är det torsdagkväll och jag vet inte riktigt vart veckan tog vägen!
Har varit full rulle på Trilobiten med gympapass och sen fritids på eftermiddagarna. Å medan jag har stått med min stora tjocka dunjacka och huttrat och frusit har hälften av barna rännt runt ute i bara tröja.
Tappade räkningen redan första dagen på hur många gånger jag lät frågan med högst vuxenpoäng i världen trilla ur min mun "-men gud, är inte det där kallt? Jag fryser bara av att se dej, kan du inte ta på jackan för min skull åtminstonde".

Har avverkat kursuppgift 3 och 4 idag, så nu väntar bara hemtentan på att få bli till...Finns e ndag till det också, i morron blir det fart på den på allvar.

Nu ska ja fira dagens löprunda med smarriga egengjorda hamburgare :) Väntar bara på att Ch ska komma med baconen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0