En präktigt regnrusk-fredag

Fredag, regnrusk och en lång dag med nått slags försök till plugg. Hemtentan som jag var supermotiverad till förra veckan känns numer som en stor svart vägg. Ska ge den ett nytt ärligt försök i morron, känns ändå inte som helg så jag kan lika väl få den överstökad.

Har uppdaterat min höstiga playlist med lite Damien Rice. Gör en väl kanske inte superpepp, men det gäller bara att hålla det under kontroll :P

Ikväll drar jag på mej mjukiskläder och cyklar bort till Elin för lite god mat och Idol. Försökte få med mej Kicci, men råkade nämna ordet Idol så det var dött lopp :)



Kommentarer
Postat av: Kicci

hahaha ja va tror du om mig egentligen?! :P

2009-10-16 @ 18:02:10
URL: http://kicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0