Är det okej att gilla tenta-p?

Precis slagit mej ner i ett grupprum i A-huset med Micke, tro det eller ej så tänkte jag sätta igång med min hemtenta. Blev så sugen på Tenta-p nu när det börjar dra igång, sitta från tidig morron till sen kväll dag ut och dag in, instängsd i ett litet grupprum :) Få gå ner till Pressbyrån och köpa kaffe och croissant, plugga litet till och ha lite lagom tenta-ångest.

Nu har jag ju ingen riktig tenta att plugga till, så jag får köra ett tenta-p-light med min hemtenta istället.
Men på plats i A-huset känns det ändå rätt skönt att ha nått att göra.








Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej hej=) Nej helt okej är det inte att börja med tentan en lördag:P Själv kör jag i gång på tisdag! Funderat på intervju eller har du gjort nån? Hoppas er sittning blir bra:) Kram kram

2009-10-10 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0