Ännu en dag av ångest...

skulle kunna skriva ännu ett långt bittert inlägg om min utbildning, men jag besparar er det. Tänk er tre timmar ren panikångest över slöseri med tid och att bli behandlad som en 4 åring som inte ens kan läsa själv så har ni mitt seminarie i en liten ask.

idag har jag fått min punkade cykel lagad
shoppat en sväng med Kicci
gått en promenad med akka
varit på GF-möte

hade önskat att jag hade lärt mig nått nytt och givande i skolan som jag pluggar 100% och betalar dyra pengar för, men hey. Vad begär jag egentligen...Kul att jag går dit varje gång och tror - verkligen TROR på att idag händer det, idag kommer vara en givande dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0