Ytterligare ett Nolle-p till ända!

Jahapp, då var det gjort igen i snabbspolning!

Våra något förvirrade familjemedlemmar har lekt lekar, krälat runt på golvet i Colosseum och härmat klubbade sälar, genomfört nolleuppdrag och bärt nolle-glorior. De har häfvt öl och varit på nolle-sittning. 
Tror till och med att nästan allihop var med till [hg] på eftersläpp, helt enkelt en lyckad dag och jag hoppas att de tyckte att det var skoj! 

Bilder och en nollans perspektiv på sin upplevelse hittas --> HÄR  :D

Nu är vi hundlösa igen, Akka var efterlängtad hemma i Krillehôla och fick snällt följa med matte och husse hem igen. Ingen risk att vi glömmer henne i första taget, kan sticka ca 732 par sockor om jag skulle vilja av allt mjukt, rödbrunt hundhår som kan hittas lite överallt i lägenheten.

I morron är det måndag. Jag ska försöka inte peppa upp mej så hemskt den här gången, så har inte humöret lika långt att droppa när jag kliver in på morgonens seminarie vid åtta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0