A night @ [hg]

Eftersom jag inte har nått i skolan i dag heller var vi på [hg] igårkväll å rockade loss på dansgolvet. Käkade med Elin, Anna, Malin, Lisa och Albert till beatet av apraka festerister och deras sjungande, stampande och bestickklirrande i sittningssalarna bredvid. Helt enkelt en jävligt kul kväll.

Å visst är det härligt när man får ändra uppfattning om människor, helt plötsligt ser man dem på ett helt annat sätt när de fått visa framfötterna lite än man gjorde av första intrycket.

Ikväll blir det till att pyssla lite med ovven på sy&spelkvällen, men först en fika på stan med underbaraste Ellen!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Hoppas det går bra att jobba i dag! Hur hade ni det i går?=) Jag är lite tidig till (en föreläsning jag har stora förhoppningar på;) så jag tittade in här hos dej! Massa Kramar

2009-11-20 @ 12:54:52
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0