Vilse i Västerlösa

hahaha.
phew.

Har nog aldrig känt mej lika förvirrad och bortkollrad i hela mitt iv som jag har gjort idag :) Premiären på landsvägarna resulterade i en drygt 11 mil lång färd runt, runt nånstans utanför Linköping, sladdande på grusvägar och skumpande över åkrar. Solen sken och kossorna klev runt i hagarna, en idyllisk sommardag på landet.  Sven körde bilen och jag satt med tonvis av post i famnen och langade vidare. Han varnade mej att det skulle bli väldigt rörigt så jag ansträngde mej till tusen för att titta upp mellan breven och försöka memorera vägarna vi åkte. Det funkade asbra i ungefär tjugo minuter. Då hade vi redan hunnit åka kors och tvärs över halva östergötland och vänt på sju olika ställen och korsat oss själva minst tre gånger. Sen var jag totaaaalt lost resterande 3 timmar o 40 min.
Men va fan, har ju fyra dar kvar på mej att lära mej skiten :D

Nu ska jag tvätta av mej tre lager grusdamm och gno bort trycksvärtan från fingrarna och pysa bort till Lina. Ska nog ta med mej en öl, det är jag värd efter den här dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0