One of those sundays

Nog för att jag skulle vila idag, men det här är ju nästan löjligt. Har varvat sittande position med liggande på soffan och lär väl fortsätta med det ett par timmar till innan jag förflyttar mej till sängen. Sen att det är så pissigt tråkigt är en annan femma. Har roat mej med att ta sporadiska promenader till köksfönstret och till och med kostat på mej en uppfräschande dusch. Är så utvilad som man någonsin kan bli men jag känner mej såå mycket bättre.

Nu peppar jag på att hoppa i postenkläderna i morron, ser faktiskt fram emot det! Det lilla, lilla problemet är dock att ja inte riktigt är helt säker på när jag börjar i morron :S Står klockan 8.00 på schemat jag har fått, men herregud, det är ju halvägs in på förmiddagen! Pallrar mej nog dit till halv åtminstonde, det värsta som kan hända är en kaffepaus i fikarummet :D

Ska fortsätta att begrunda mitt liv ett tag till innan det är sängdags, kvällar brukar vara bra till det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hey! Visste inte att du hade en blogg ju :) Så himla bra, nu kan jag spionera på dig här oxå ;)

2009-06-21 @ 21:20:44
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0