Min påhittade verklighet

En del av mej går runt i en påhittad värld. I brist på information får man hitta på en egen verklighet, baserad på luft. Den påhittade verkligheten ändrar sej från dag till dag, lite beroende på dagsform. Det är ovissheten som gör den påhittade verkligheten olidlig. Dåliga dagar är det oerhört plågsamt, de dagar då man förutsätter det allra värsta. Lite bättre dagar är den påhittade verkligheten ganska spännande och utmanande. Sunda dagar skiter man i vilket.
Den riktiga verkligheten är antagligen nånstans där emellan, men jag vet inte om den än. 

i morron bär det av till värmland efter jobbet för en helg på Kummelön med hela tjocka släkten.
Sol vind och vatten.....mmmmm  


Kommentarer
Postat av: Kicci

jag hatar den påhittade verkligheten för jag har kommit på att den oftast inte är påhittad. den är sann :(

2009-06-25 @ 21:21:14
URL: http://kicci.blogg.se/
Postat av: Nea

Du tar orden ur munnen på mej.. Satt precis och tänkte exakt det.

2009-06-25 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0