Hyllning till Krille :)

Måste tillägna Kristian en egen liten rad som har fixat mej en alldeles egen, nygammal cykel! Kristian som stöttade och stod ut med mej i gårkväll när jag flyförbannad rände runt utanför Kicci o Benke å letade efter min fiina, dåmera väldigt försvunna cykel som jag lämnat där tre timmar tidigare. Vem fan snor en cykel medan det fortfarande är ljust, mitt på öppen gata i T1...? Fyy skäms. Medan vi letade och rotade fram en gammal övergiven cykel hann det bli mörkt = jag var tvungen att springa fem kvarter till busshållplatsen i gamla linköping, dels för att jag inte visse om sista bussen gått men mest för att jag är så barnsligt mörkrädd..
Väl hemma och fortfarande pissed över att nån jävel cyklar runt på min mormors gamla cykel var jag tvungen att tänka på att det finns värre saker att bli av med i livet än cyklar för att kunna varva ner och sova. Även om det är sjukt handikappande att inte ha någon cykel, det krånglar liksom till ens liv lite oproportioneligt mycket.

Hur som ska det bli spännande å se min nya, ihopmekade cykel (som jag valde ut själv i går natt ;) ) när jag kommer hem igen.

Krille - Dinner på onsdag it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0