Äntligen lite sommar

Tänk att en timmes extra sömn på morgonen kan göra sån skillnad. I vanliga fall brukar jag behöva upp vid sex på sommarmornarna, men precis som det stod på schemat så börjar jag kl åtta. När jag kommer hem vid fyra vilar jag en liten sväng och sen kan jag faktiskt hålla mej vaken till elvasnåret :) Har varit sådär lagom kul vissa somrar när man däckar i två timmar på eftermiddagen å ändå måste lägga sej vid nio på kvällen för att pallra sej upp vid sex eller i värsta fall redan vid fem.

Har fått en snygg "postenbränna" redan...höger arm övanför armvecket och lite på höger ben, jämt ovanför knät. Riktigt hett...! Försöker jämna ut det med att powersola en halvtimme om dan mellan fyra och fem, men fan solen tar inge vidare då. idag när jag hade slocknat på mage ute i solen vaknade jag av ett gällt "hej!"..., "hej!".... "hej!"......Svarade tillslut (är van att bli störd av mina jobbiga grannbarn så jag har börjat ignorera dem) och tittade upp och såg två små flickor som stod å flinade å stirrade på mej. " Är du ett barn eller gift?" frågade den äldre tjejen på typ sex år. jag försökte förklara min civilstatus med att jag inte var nått av det, bodde utan min mamma och pappa och inte hade någon pojkvänn. Dom verkade inte riktigt förstå hur det gick till, men kom till sist fram till att " Då kan man säga att du är en tjej".
Check. Dagens konstaterande :)


          


Hunnit med Två bosses på tre dar, å lite öl på storan ikväll. Älskar sommar, blir inte bättre än så.

Kommentarer
Postat av: Martin

Du får jämföra din "postenbränna" med min "cykelbränna" som jag skaffade igår, så får vi se vem som är värst ;)

2009-06-25 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0