Härliga vänner, härlig kväll

Tjoho va skoj det var igårkväll. Måste tipsa om bästa grilltillbehöret på länge, eller så kan man äta endast det vilket jag gjorde igår :P. Förutom massa god mat och dricka gick kvällens tema i låga skämt, Svartan-minnen och mitt efterlängtade mission: platta Alberts skägg.

Ädelostchampinjoner
Färska champinjoner, inte för små och inte för stora
Valfri smaskig mögelost, tex Saint Agur.

Dra ur foten på svampen och tryck i så mkt ost som går. Linda in varje svamp i ett litet foliepaket och värm på grillen. 
Mums!
 

Idag hade Kicci och jag tänkt oss en badtur, men nu är det molningt så det får bli en fika på Åbacka och hälsa på Mia lite, se till att hon jobbar på bra. Jag ska inte fika något onyttigt. Kaffe och hmm, kanske. kanske en våffla på sin höjd. Våfflor är nästan mat.









             





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0