Update och Foto session

Min lilla arbetssvacka från i måndags är som bortblåst, jag fullkomligt älskar mitt sommarjobb med tillhörande arbetsmiljö. Börjar i rätt lagom tid på morgonen, får vara social o snacka skit med folk på förmiddagen och njuuuuta av svensk natur i tre, fyra timmar runt lunch.

Jag har inte fått något svar från studievägledaren på lärarprogrammet, så jag går runt i min lilla värld där jag inbillar mej att allt ordnar sej tillslut, det tar bara olika lång tid. Var på loppis i Linghem i går där vi träffade en underbar dam/man som hette carina. Öl och burgare på flamman igår var finfint och snart bär det iväg för att spana in Jennifers lya.


Så här glad brevbärare har dom i Västerlösa med omnejd













Ser ni hur mjukt och fluffigt det ser ut? Jag har sån otrolig lust att hoppa ur bilen varje dag och dra med handen över det alt. lägga mej ner och gosa in mej i det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0