Sluuuuuta bråka med mej :S

Gaahhh. Nu måste jag börja krångla med lärarpåbyggnadshelvetet också. VHS tycker tydligen inte att jag är behörig att läsa det eftersom jag "saknar ett tredje ämne". Fuck them, bara för att jag inte får min miljökurser klassade som miljökurser. Tänk att man kan vara obehörig till att ägna dagarna åt att dansa sitt namn, lägga vykortspussel och rita cirklar till klassisk musik.
Kul projekt till veckan att sitta och ringa studievägledare med telefontid ett par timmar på förmiddagen, tur att jag inte jobbar eller så.....
Kanske ska inse att jag inte ska bli lärare, känns som någon försöker tala om nått för mej. Tänk om ja vill det då, va, va?
Mit avlappnade mood från helgens festligheter, bubbeltunnebadande på altanen och bastande sipprar mellan fingrarna på mej, blääääää på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0