(Parentes)

Åhh, lika roliga som internskämt är mellan två personer som vet exakt vad man tänker på och exakt hur otroligt roooooligt det är, lika tråkigt är det när man är själv eller tillsammans med någon som inte är med i svängen.

Tur att jag å Kicci sitter i varsin postbil på landet och vet att vi lyssnar på P3 båda två samtidigt, för idag trodde jag att jag skulle gå under så internt roligt det blev. 30 sekunder senare får jag mycket riktigt ett SMS av Kicci där hon förklarar att hon håller på å skrattar ihjäl sej, och jag satt dubbelvikt av skratt vid en lådsamling och tårarna rann. Hoppas ingen såg mej för då hade dom nog undrat vad dom har för schitzo brevbärare i sommar :D
jaa...tänk att en sång om politikerveckan i Almedalen kan vara så skoj... ;) Men som sagt, så internt som det kan bli.
Det är roligt; skratta.


Kommentarer
Postat av: Kicci

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin bild. ingen sjuka där inte

2009-07-03 @ 06:38:00
URL: http://kicci.blogg.se/
Postat av: Nea

näe, såhär fin är den sunda friska varianten. Det är dom man vill ha. Dom sjuka låter vi bli! ;)

2009-07-05 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0