Långfredag?

Äntligen börjar klockan ticka iväg, den här dagen känns som att den har varat i minst tre. När jag gick till tvättstugan för en timme sen ficka jag kisa i kvällssolen och kände mej dålig eftersom det var första gången jag gick utanför dörren idag. Men efter en stund började jag undra vad jag hade knarkat för nått, jag har ju jobbat hela dan...klart jag har varit utanför dörrn. Kändes som det var ett helt dygn sen jag kom hem, sov sååå skönt på soffan efter jobbet att jag var helt inställd på att det var en ny dag.

I morgon ska jag hjälpa Mattias och Lina att flytta in i sin nya, underbara lägenhet. Jag ska också flytta in där, i smyg. Är väldigt avundsjuk på deras två kakelugnar och högt i tak. Sen blir bär det av till Hannas stuga, någonstans ut åt kusten om ja har fattat rätt. Sen är helgen slut igen. Tur att jag trivs på jobbet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0