Det går över till jul

Ny dag, inte lika panikfylld som i går. Vaknade lite bättre till mods, men aptrött. Stålsatte mej för en slitig dag med reklam och annat skräp (läs 25 paket när jag normalt brukar ha ett par tre att köra ut) men oj, oj, oj så jag underskattade en präktig måndag! Har inte varit så trött, seg, sliten och orkeslös på så länge jag kan minnas. Trots det tog jag mej efter en evighet runt på turen, ansträngde mej verkligen för att se den fina naturen och landsbygden som jag uppskattar varje dag men jag hade lika gärna kunnat leta upp nån liten dunge och lagt mej och sovit.

Nu ska jag försöka mej på en bättre dag i morron, gaska upp mej lite och njuta av sista veckan som bönderna i västerlösas favoritbrevbärare ;) Allt går över till jul. Det har ialla fall min mamma lärt mej. Om inte till denna jul så till nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0