Small town girl?

Jag var asnöjd med å ha köpt en blå-vit-röd sjal till brorsan i julklapp och tjatade i ett par timmar att han skulle ta på sej den. Jag tycker det är jävligt snyggt med sjal på killar och det har ju varit inne ett bra tag nu så det var klart att brorsan skulle ha en :P 

Tydligen är jag från en mindre by än jag trodde för Danne kom ut i vardagsrummet å utbrast att han såg ut som en jäkla estet och resten av släkten (inklusive den yngre skaran) fnissar, eller ja menar hånskrattar och säger att sjalar på killar är bögigt.
Helt snopen försökte jag övertala alla att killar visst har sjal, ialla fall i Linköping och resten av världen men det vägrade min kära släkt tro på x)
Istället gick resten av kvällen i temat "pika Nea från storstan linköping" samt att kasta ut gliringar om sjalar, killar och homosexualitet :P

Well, brorsan kommer väl snart ner å hälsar på i linkan så då kan han ju ta med sig sin sjal ner till "storstan" då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0