Nea vs. Svarta 1-1!

I går var det Svarta lördagen 2009.
Klockan är 9.40 och tror det eller ej men jag är vaken och pigg :) Det kan bero på att jag åkte hem och la mej runt halv tio i går kväll. Det i sin tur kan bero på att vi började supa kl 07 i går morse.
Men jag var asduktig hela dagen och höll en lagom nivå så att jag skulle klara mej lite längre än i fjol. Min planering gick finfint till jag kom till gipsstationen där jag stötte på ett litet oplanerat väghinder. Tre timmar senare var sista stationen stängd för flera timmar sen så det blev McDonalds i stället.

Sjukt produktiv dag, inget soffortedisco dock, tror att bakfyllan framkallades lite väl snabbt efter eftermiddagens plötsliga tankegångar i skogen.

Nu ska ja träffa elin på hk om fem minuter. Ska köpa bakisfrukost (synd att ja inte är bakis alls eftersom ja var det i gårkväll) och ligga framför TV:n i dag 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0