jaha..

Då var allt som vanligt igen.
 
Har längtat efter gårdagens nollesittning i flera, flera veckor och det var helt galet underbart att få ta på sej finkläder, sminka sej och fixa håret och gå tillbaka in på sittningen som en vanlig människa :D

När vi kom in i sittningssalen igen utan mantlar och solglasögon möttes vi av klotrunda ögon som stirrade på oss helt oförstående; kanske allra mest på Albert som jag knappt kände igen själv utan skägg och långt hår. Det blev knäpptyst i flera minuter och vi satte oss vid vårt bord längst fram och fnissade och stirrade tillbaka. Så härligt att få vara normal å skratta å prata med alla nya ettan :D

Och lika skönt som det är att allt är tillbaka till det normala igen så hör det även till vardags att jag blir uttråkad efter ca 25 minuter ensam. Så efter att jag sovit till tio, klivit upp och ätit frukost och suttit i soffan i fem minuter var den sociala abstinensen outhärdlig! Jag DÖÖÖÖÖR av tristess.

Nu pallar ja inte mer. Dusch, sen blir det Uni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0